Flanaganin lainat ZoomX ja Vaporfly käyttävät apuasi omaa NY-keräämistäsi. tyttö myös rakastaa Pegasus Turboa. Se on todella ihana sneaker työskennellä liittyvät pitkään menee yhdessä 'pulssi' menee, tyttö ilmoitti minulle koko Tokiossa. Tyttö on todennäköisesti velvollinen ilmoittamaan, että hän on uusi Nike sponsoroitu pelaaja, heti kun kaikki - mutta ex-innostuksesi tuntui lailliselta. Niinpä kun hankin kotitalouden Nike Air Force 1 Low shoesTokyo, minun puolisoni ja minä emme viivyttele selvittämään näitä ihmisiä vakiovalmennuksessamme. Vaikka i 1. sija sinun tenniskentällä ajatus ajatellut erinomaista valaistus yhdessä joustava (naiset koon 8 on 6. 9 oz., Kuten on kuvattu napsautusmateriaalit-kun puolisoni ja minulla ei ole aavistustakaan määrä meidän eri lenkkarit ajatella , tällaiset versiot näyttävät minulle hyvin valaisevan. Lisäksi he ajattelivat viihtyisän jälkeen puolisoni ja käytän niitä, nolla smashing koko välttämätöntä. Sinun laajennettu selkänojasi toisessa, aivan kuten Pegasus 35: n muotoilu ja tyyli, tarkoittaa pysäyttää lähes kaikki kiput Achilles-paikalle, ja kulmahahmot, ja aivan enemmän, aivan kuten Vaporfly-it: n aerodynamiikka. Sillä on jokseenkin outoa, ettet ole varmasti työskennellyt nykyisessä lenkkarissa, joka on ulkoneva, vaikka se ei ole meille hässäkkä. Jotain muuta Puolisoni ja huomasimme, että tämä koko tuntuu hieman erilaiselta kuin muutkin Nike-tennarit, joita olemme kokeillut. Vaikka olin ensimmäinen paikka Pegasus Turbossasi standardin mukaan, että he ajattelivat roomieria verrattuna Pegasus 35s -malleihin Sama kokoluokka, päädyin menneisyyteen työllistääksemme. Olemme uuden ohuen pohjan, jota pidin edelleen uuden 50%: n mitoituksellisena tällä hetkellä, saanen kirjautuneena useita etäisyyksiä. Kun puolisoni ja minä aloitimme lenkkeilyn Pegasus Turbossa, koot olivat mielestäni erinomaisia, jos ajattelet tarkalleen, mitä mitoitat hankkimalla, ehdotan, että saan uuden Nike: n jatkossakin selvittämään nämä ihmiset ja tarkastelemaan muita suositteluja -line nike shop, joka takaa sellaisen vaikutelman, joka sisältää niiden muodon. Meillä on keskimääräinen lauseke lenkkeilyn aikana, vaikka kehitämme vähän tasoa, Clot x Nike Air Max 97 kengät toinen asia Puolisoni ja en ole kiinnostunut useiden lenkkarien osalta kuten Pegasus 30, voi olla, että asennomme usein haavoittuu hallinnosta.Meillä on harvoin juuri mitään kipua missä tahansa meidän jalkaamme, kun Pegasus Turboa pidetään, vaikka ensimmäinen kymmenen kilometrin kävelymatka (ei eräs purkaus kuten sekä tuskallinen paikka siellä yhden jälkeen!). Puolisoni ja ehkä luulimme ihana lenkkeily vatsalihakset seuraavana päivänä samojen lenkkarien sisällä. 1. vauvamme hallitseva tenniskenttä, puolisoni ja ajattelin paljon ZoomX-polyuretaanivaahdosta, joka on helpompaa meidän jalkaamme. Nike Gyakusou Zoom Pegasus 35 Turbo-kengät poistetaan parin ylimääräisillä matkoilla, joissa on vastaava etäisyys, kun otetaan huomioon, että 10 kilometrin kävelymatka: vielä Under Armour HOVR Sonic Kengät kauppa yksi kymmenen pienempi yhdessä äskettäin uuden 13 meripeninkulman kanssa. päätyi uuteen opintokurssiin, jossa vain Malibu-ylempi, joka on päätynyt olemaan huomattavalla tasolla, sai runsaasti vuoristoja, mene läpi: erinomainen vaativa minulle, vaikka lenkkarit järjestivät melko paljon, kun siirrät kaltevaa maata päädyimme haastavaksi nilkkojemme kanssa ja onnistuin saamaan pienemmän purkauksen meidän lopettamissamme suurissa jaloissa, olin luonut nollapohjan sekä jalkaterän, ja puolisoni ja minä kuumenemme nilkkamme heti hoidon jälkeen ja voisimme suorittaa kotiharjoittelijan jakso vatsalihakset seuraavana päivänä sisällä samoissa lenkkeissä.